F. YAZICI, "Türkiye’de Ulusal Televizyon Kanallarında Ürün Yerleştirme Uygulaması," Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.12, pp.480-489, 2017
YAZICI, F. 2017. Türkiye’de Ulusal Televizyon Kanallarında Ürün Yerleştirme Uygulaması. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.12 , 480-489.
YAZICI, F., (2017). Türkiye’de Ulusal Televizyon Kanallarında Ürün Yerleştirme Uygulaması. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.12, 480-489.
YAZICI, FİKRET. "Türkiye’de Ulusal Televizyon Kanallarında Ürün Yerleştirme Uygulaması," Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.12, 480-489, 2017
YAZICI, FİKRET. "Türkiye’de Ulusal Televizyon Kanallarında Ürün Yerleştirme Uygulaması." Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.12, pp.480-489, 2017
YAZICI, F. (2017) . "Türkiye’de Ulusal Televizyon Kanallarında Ürün Yerleştirme Uygulaması." Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.12, pp.480-489.
@article{article, author={FİKRET YAZICI }, title={Türkiye’de Ulusal Televizyon Kanallarında Ürün Yerleştirme Uygulaması}, journal={Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={480-489} }