F. Temel Et Al. , "Seçim Kampanyalarında Dijital Araçlar Ve İnternetin Yeri Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma," GLOBAL MEDIA JOURNAL , vol.5, no.9, pp.322-337, 2014
Temel, F. Et Al. 2014. Seçim Kampanyalarında Dijital Araçlar Ve İnternetin Yeri Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma. GLOBAL MEDIA JOURNAL , vol.5, no.9 , 322-337.
Temel, F., Önürmen, O., & Köprü, M., (2014). Seçim Kampanyalarında Dijital Araçlar Ve İnternetin Yeri Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma. GLOBAL MEDIA JOURNAL , vol.5, no.9, 322-337.
Temel, FARUK, ONUR ÖNÜRMEN, And MEHMET KÖPRÜ. "Seçim Kampanyalarında Dijital Araçlar Ve İnternetin Yeri Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma," GLOBAL MEDIA JOURNAL , vol.5, no.9, 322-337, 2014
Temel, FARUK Et Al. "Seçim Kampanyalarında Dijital Araçlar Ve İnternetin Yeri Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma." GLOBAL MEDIA JOURNAL , vol.5, no.9, pp.322-337, 2014
Temel, F. Önürmen, O. And Köprü, M. (2014) . "Seçim Kampanyalarında Dijital Araçlar Ve İnternetin Yeri Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma." GLOBAL MEDIA JOURNAL , vol.5, no.9, pp.322-337.
@article{article, author={FARUK TEMEL Et Al. }, title={Seçim Kampanyalarında Dijital Araçlar Ve İnternetin Yeri Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma}, journal={GLOBAL MEDIA JOURNAL}, year=2014, pages={322-337} }