S. Seyhan Ayten And F. Z. Aygen, "İmgenin Yeniden Üretiminin Kapalı Konut Yerleşmeleri Kullanıcı Tercihleri Üzerindeki Etkisi," ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.11, no.2, pp.252-275, 2023
Seyhan Ayten, S. And Aygen, F. Z. 2023. İmgenin Yeniden Üretiminin Kapalı Konut Yerleşmeleri Kullanıcı Tercihleri Üzerindeki Etkisi. ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.11, no.2 , 252-275.
Seyhan Ayten, S., & Aygen, F. Z., (2023). İmgenin Yeniden Üretiminin Kapalı Konut Yerleşmeleri Kullanıcı Tercihleri Üzerindeki Etkisi. ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.11, no.2, 252-275.
Seyhan Ayten, SEVİM, And Fatma Zeynep Aygen. "İmgenin Yeniden Üretiminin Kapalı Konut Yerleşmeleri Kullanıcı Tercihleri Üzerindeki Etkisi," ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.11, no.2, 252-275, 2023
Seyhan Ayten, SEVİM S. And Aygen, Fatma Z. . "İmgenin Yeniden Üretiminin Kapalı Konut Yerleşmeleri Kullanıcı Tercihleri Üzerindeki Etkisi." ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.11, no.2, pp.252-275, 2023
Seyhan Ayten, S. And Aygen, F. Z. (2023) . "İmgenin Yeniden Üretiminin Kapalı Konut Yerleşmeleri Kullanıcı Tercihleri Üzerindeki Etkisi." ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN , vol.11, no.2, pp.252-275.
@article{article, author={SEVİM SEYHAN AYTEN And author={Fatma Zeynep Aygen}, title={İmgenin Yeniden Üretiminin Kapalı Konut Yerleşmeleri Kullanıcı Tercihleri Üzerindeki Etkisi}, journal={ONLINE JOURNAL OF ART AND DESIGN}, year=2023, pages={252-275} }