Z. BAYKAN And M. NAÇAR, "Tıp Eğitiminde Örtük Müfredat Öğrencilerin Empati Düzeylerini Etkilemekte Midir? Boylamsal Bir Çalışma," Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.2, pp.775-784, 2017
BAYKAN, Z. And NAÇAR, M. 2017. Tıp Eğitiminde Örtük Müfredat Öğrencilerin Empati Düzeylerini Etkilemekte Midir? Boylamsal Bir Çalışma. Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.2 , 775-784.
BAYKAN, Z., & NAÇAR, M., (2017). Tıp Eğitiminde Örtük Müfredat Öğrencilerin Empati Düzeylerini Etkilemekte Midir? Boylamsal Bir Çalışma. Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.2, 775-784.
BAYKAN, ZEYNEP, And MELİS NAÇAR. "Tıp Eğitiminde Örtük Müfredat Öğrencilerin Empati Düzeylerini Etkilemekte Midir? Boylamsal Bir Çalışma," Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.2, 775-784, 2017
BAYKAN, ZEYNEP And NAÇAR, MELİS. "Tıp Eğitiminde Örtük Müfredat Öğrencilerin Empati Düzeylerini Etkilemekte Midir? Boylamsal Bir Çalışma." Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.2, pp.775-784, 2017
BAYKAN, Z. And NAÇAR, M. (2017) . "Tıp Eğitiminde Örtük Müfredat Öğrencilerin Empati Düzeylerini Etkilemekte Midir? Boylamsal Bir Çalışma." Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.2, pp.775-784.
@article{article, author={ZEYNEP BAYKAN And author={MELİS NAÇAR}, title={Tıp Eğitiminde Örtük Müfredat Öğrencilerin Empati Düzeylerini Etkilemekte Midir? Boylamsal Bir Çalışma}, journal={Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={775-784} }