M. Dolmaz And R. KILIÇ, "Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Öğretiminde Aktif Öğrenme ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi," International Journal of Field Education , vol.3, no.1, pp.42-59, 2017
Dolmaz, M. And KILIÇ, R. 2017. Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Öğretiminde Aktif Öğrenme ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi. International Journal of Field Education , vol.3, no.1 , 42-59.
Dolmaz, M., & KILIÇ, R., (2017). Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Öğretiminde Aktif Öğrenme ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi. International Journal of Field Education , vol.3, no.1, 42-59.
Dolmaz, Mustafa, And REMZİ KILIÇ. "Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Öğretiminde Aktif Öğrenme ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi," International Journal of Field Education , vol.3, no.1, 42-59, 2017
Dolmaz, Mustafa And KILIÇ, REMZİ. "Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Öğretiminde Aktif Öğrenme ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi." International Journal of Field Education , vol.3, no.1, pp.42-59, 2017
Dolmaz, M. And KILIÇ, R. (2017) . "Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Öğretiminde Aktif Öğrenme ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi." International Journal of Field Education , vol.3, no.1, pp.42-59.
@article{article, author={Mustafa Dolmaz And author={REMZİ KILIÇ}, title={Sosyal Bilgiler Dersi Tarih Konularının Öğretiminde Aktif Öğrenme ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi}, journal={International Journal of Field Education}, year=2017, pages={42-59} }