M. GÜÇLÜ And H. BOZGEYİKLİ, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜRK EĞİTİM TARİHİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ," Journal of History School , no.25, pp.401-415, 2016
GÜÇLÜ, M. And BOZGEYİKLİ, H. 2016. ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜRK EĞİTİM TARİHİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Journal of History School , no.25 , 401-415.
GÜÇLÜ, M., & BOZGEYİKLİ, H., (2016). ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜRK EĞİTİM TARİHİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Journal of History School , no.25, 401-415.
GÜÇLÜ, MUSTAFA, And Hasan BOZGEYİKLİ. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜRK EĞİTİM TARİHİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ," Journal of History School , no.25, 401-415, 2016
GÜÇLÜ, MUSTAFA And BOZGEYİKLİ, Hasan. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜRK EĞİTİM TARİHİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ." Journal of History School , no.25, pp.401-415, 2016
GÜÇLÜ, M. And BOZGEYİKLİ, H. (2016) . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜRK EĞİTİM TARİHİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ." Journal of History School , no.25, pp.401-415.
@article{article, author={MUSTAFA GÜÇLÜ And author={Hasan BOZGEYİKLİ}, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ TÜRK EĞİTİM TARİHİ DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ}, journal={Journal of History School}, year=2016, pages={401-415} }