M. Burç Et Al. , "Reklamlarda Korku Çekiciliği Unsurunun Kullanılması: Televizyon Reklamlarına Yönelik Bir Analiz," JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.8, no.2, pp.665-690, 2021
Burç, M. Et Al. 2021. Reklamlarda Korku Çekiciliği Unsurunun Kullanılması: Televizyon Reklamlarına Yönelik Bir Analiz. JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.8, no.2 , 665-690.
Burç, M., KOÇER, M., & Başakçı, D., (2021). Reklamlarda Korku Çekiciliği Unsurunun Kullanılması: Televizyon Reklamlarına Yönelik Bir Analiz. JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.8, no.2, 665-690.
Burç, Mehmet, MUSTAFA KOÇER, And Derya Başakçı. "Reklamlarda Korku Çekiciliği Unsurunun Kullanılması: Televizyon Reklamlarına Yönelik Bir Analiz," JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.8, no.2, 665-690, 2021
Burç, Mehmet Et Al. "Reklamlarda Korku Çekiciliği Unsurunun Kullanılması: Televizyon Reklamlarına Yönelik Bir Analiz." JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.8, no.2, pp.665-690, 2021
Burç, M. KOÇER, M. And Başakçı, D. (2021) . "Reklamlarda Korku Çekiciliği Unsurunun Kullanılması: Televizyon Reklamlarına Yönelik Bir Analiz." JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.8, no.2, pp.665-690.
@article{article, author={Mehmet Burç Et Al. }, title={Reklamlarda Korku Çekiciliği Unsurunun Kullanılması: Televizyon Reklamlarına Yönelik Bir Analiz}, journal={JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION}, year=2021, pages={665-690} }