E. ERDEM Et Al. , "Kavram haritasının hemşirelik öğrencilerinin problem çözme ve eleştirel düşünme üzerine etkisi," Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.26, pp.147-152, 2017
ERDEM, E. Et Al. 2017. Kavram haritasının hemşirelik öğrencilerinin problem çözme ve eleştirel düşünme üzerine etkisi. Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.26 , 147-152.
ERDEM, E., SEZER EFE, Y., BAŞDAŞ, Ö., BAYAT, M., KORKMAZ, Z., & USLU, N., (2017). Kavram haritasının hemşirelik öğrencilerinin problem çözme ve eleştirel düşünme üzerine etkisi. Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.26, 147-152.
ERDEM, EMİNE Et Al. "Kavram haritasının hemşirelik öğrencilerinin problem çözme ve eleştirel düşünme üzerine etkisi," Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.26, 147-152, 2017
ERDEM, EMİNE Et Al. "Kavram haritasının hemşirelik öğrencilerinin problem çözme ve eleştirel düşünme üzerine etkisi." Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.26, pp.147-152, 2017
ERDEM, E. Et Al. (2017) . "Kavram haritasının hemşirelik öğrencilerinin problem çözme ve eleştirel düşünme üzerine etkisi." Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.26, pp.147-152.
@article{article, author={EMİNE ERDEM Et Al. }, title={Kavram haritasının hemşirelik öğrencilerinin problem çözme ve eleştirel düşünme üzerine etkisi}, journal={Sağlık Bilimleri Dergisi}, year=2017, pages={147-152} }