M. Metin, "Öğretmen Adaylarının Performansa Dayalı Değerlendirmenin Etkisi Hakkındaki Düşünceleri: “Çevre Sorunu Örneği” ," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.3, pp.527-567, 2010
Metin, M. 2010. Öğretmen Adaylarının Performansa Dayalı Değerlendirmenin Etkisi Hakkındaki Düşünceleri: “Çevre Sorunu Örneği” . Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.3 , 527-567.
Metin, M., (2010). Öğretmen Adaylarının Performansa Dayalı Değerlendirmenin Etkisi Hakkındaki Düşünceleri: “Çevre Sorunu Örneği” . Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.3, 527-567.
Metin, MUSTAFA. "Öğretmen Adaylarının Performansa Dayalı Değerlendirmenin Etkisi Hakkındaki Düşünceleri: “Çevre Sorunu Örneği” ," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.3, 527-567, 2010
Metin, MUSTAFA. "Öğretmen Adaylarının Performansa Dayalı Değerlendirmenin Etkisi Hakkındaki Düşünceleri: “Çevre Sorunu Örneği” ." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.3, pp.527-567, 2010
Metin, M. (2010) . "Öğretmen Adaylarının Performansa Dayalı Değerlendirmenin Etkisi Hakkındaki Düşünceleri: “Çevre Sorunu Örneği” ." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.8, no.3, pp.527-567.
@article{article, author={MUSTAFA METİN}, title={Öğretmen Adaylarının Performansa Dayalı Değerlendirmenin Etkisi Hakkındaki Düşünceleri: “Çevre Sorunu Örneği” }, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2010, pages={527-567} }