A. GÖÇER And C. Çaylı, "Türkçe Eğitiminde Öğrenen Özerliğine Dayalı Değerlendirme Uygulamalarına Genel Bir Bakış," Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, pp.121-138, 2017
GÖÇER, A. And Çaylı, C. 2017. Türkçe Eğitiminde Öğrenen Özerliğine Dayalı Değerlendirme Uygulamalarına Genel Bir Bakış. Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2 , 121-138.
GÖÇER, A., & Çaylı, C., (2017). Türkçe Eğitiminde Öğrenen Özerliğine Dayalı Değerlendirme Uygulamalarına Genel Bir Bakış. Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, 121-138.
GÖÇER, ALİ, And Ceyda Çaylı. "Türkçe Eğitiminde Öğrenen Özerliğine Dayalı Değerlendirme Uygulamalarına Genel Bir Bakış," Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, 121-138, 2017
GÖÇER, ALİ And Çaylı, Ceyda. "Türkçe Eğitiminde Öğrenen Özerliğine Dayalı Değerlendirme Uygulamalarına Genel Bir Bakış." Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, pp.121-138, 2017
GÖÇER, A. And Çaylı, C. (2017) . "Türkçe Eğitiminde Öğrenen Özerliğine Dayalı Değerlendirme Uygulamalarına Genel Bir Bakış." Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, pp.121-138.
@article{article, author={ALİ GÖÇER And author={Ceyda Çaylı}, title={Türkçe Eğitiminde Öğrenen Özerliğine Dayalı Değerlendirme Uygulamalarına Genel Bir Bakış}, journal={Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={121-138} }