H. Çalhan Et Al. , "Müşteri Değeri Müşteri Sermayesi Ve Otel Performansı İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme," Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.33, no.2, pp.87-120, 2012
Çalhan, H. Et Al. 2012. Müşteri Değeri Müşteri Sermayesi Ve Otel Performansı İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.33, no.2 , 87-120.
Çalhan, H., Çakıcı, A. C., & Karamustafa, K., (2012). Müşteri Değeri Müşteri Sermayesi Ve Otel Performansı İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.33, no.2, 87-120.
Çalhan, HARUN, A Celil Çakıcı, And KURTULUŞ KARAMUSTAFA. "Müşteri Değeri Müşteri Sermayesi Ve Otel Performansı İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme," Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.33, no.2, 87-120, 2012
Çalhan, HARUN Et Al. "Müşteri Değeri Müşteri Sermayesi Ve Otel Performansı İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme." Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.33, no.2, pp.87-120, 2012
Çalhan, H. Çakıcı, A. C. And Karamustafa, K. (2012) . "Müşteri Değeri Müşteri Sermayesi Ve Otel Performansı İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme." Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.33, no.2, pp.87-120.
@article{article, author={HARUN ÇALHAN Et Al. }, title={Müşteri Değeri Müşteri Sermayesi Ve Otel Performansı İlişkisi Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme}, journal={Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2012, pages={87-120} }