C. Işık Et Al. , "İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3, pp.161-182, 2012
Işık, C. Et Al. 2012. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3 , 161-182.
Işık, C., Kar, T., Işık, A., & Güler, G., (2012). İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3, 161-182.
Işık, CEMALETTİN Et Al. "İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3, 161-182, 2012
Işık, CEMALETTİN Et Al. "İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3, pp.161-182, 2012
Işık, C. Et Al. (2012) . "İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3, pp.161-182.
@article{article, author={CEMALETTİN IŞIK Et Al. }, title={İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri}, journal={Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2012, pages={161-182} }