E. Yıldırım, "Televizyon Reklamlarına Göstergebilimsel Bir Yaklaşım: KentŞekerleme Reklamı," ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.43, pp.169-181, 2019
Yıldırım, E. 2019. Televizyon Reklamlarına Göstergebilimsel Bir Yaklaşım: KentŞekerleme Reklamı. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.43 , 169-181.
Yıldırım, E., (2019). Televizyon Reklamlarına Göstergebilimsel Bir Yaklaşım: KentŞekerleme Reklamı. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.43, 169-181.
Yıldırım, ERHAN. "Televizyon Reklamlarına Göstergebilimsel Bir Yaklaşım: KentŞekerleme Reklamı," ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.43, 169-181, 2019
Yıldırım, ERHAN. "Televizyon Reklamlarına Göstergebilimsel Bir Yaklaşım: KentŞekerleme Reklamı." ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.43, pp.169-181, 2019
Yıldırım, E. (2019) . "Televizyon Reklamlarına Göstergebilimsel Bir Yaklaşım: KentŞekerleme Reklamı." ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.43, pp.169-181.
@article{article, author={ERHAN YILDIRIM}, title={Televizyon Reklamlarına Göstergebilimsel Bir Yaklaşım: KentŞekerleme Reklamı}, journal={ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ DERGİSİ}, year=2019, pages={169-181} }