İ. Doğan, "Futbolda Sponsorluk Faaliyetleri ve Başarıyı Etkileyen Makro Unsurlar Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme," The Turkish Online Journal of Design Art and Communication , vol.11, no.2, pp.555-570, 2021
Doğan, İ. 2021. Futbolda Sponsorluk Faaliyetleri ve Başarıyı Etkileyen Makro Unsurlar Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme. The Turkish Online Journal of Design Art and Communication , vol.11, no.2 , 555-570.
Doğan, İ., (2021). Futbolda Sponsorluk Faaliyetleri ve Başarıyı Etkileyen Makro Unsurlar Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme. The Turkish Online Journal of Design Art and Communication , vol.11, no.2, 555-570.
Doğan, İSMAİLCAN. "Futbolda Sponsorluk Faaliyetleri ve Başarıyı Etkileyen Makro Unsurlar Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme," The Turkish Online Journal of Design Art and Communication , vol.11, no.2, 555-570, 2021
Doğan, İSMAİLCAN. "Futbolda Sponsorluk Faaliyetleri ve Başarıyı Etkileyen Makro Unsurlar Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme." The Turkish Online Journal of Design Art and Communication , vol.11, no.2, pp.555-570, 2021
Doğan, İ. (2021) . "Futbolda Sponsorluk Faaliyetleri ve Başarıyı Etkileyen Makro Unsurlar Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme." The Turkish Online Journal of Design Art and Communication , vol.11, no.2, pp.555-570.
@article{article, author={İSMAİLCAN DOĞAN}, title={Futbolda Sponsorluk Faaliyetleri ve Başarıyı Etkileyen Makro Unsurlar Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme}, journal={The Turkish Online Journal of Design Art and Communication}, year=2021, pages={555-570} }