M. BAŞARIR, "Sponsorluk," In Kurumsal İletişim Yönetimi , Erzurum: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, 2020, pp.182-199.
BAŞARIR, M. Sponsorluk. 2020. In Kurumsal İletişim Yönetimi , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, Erzurum, 182-199.
BAŞARIR, M., (2020). Sponsorluk. Kurumsal İletişim Yönetimi (pp.182-199), Erzurum: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI.
BAŞARIR, MURAT. "Sponsorluk." In Kurumsal İletişim Yönetimi , 182-199. Erzurum: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, 2020
BAŞARIR, MURAT. "Sponsorluk." Kurumsal İletişim Yönetimi , ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, 2020, pp.182-199.
BAŞARIR, M. (2020) "Sponsorluk", Kurumsal İletişim Yönetimi . Erzurum: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI.
@bookchapter{bookchapter, author ={MURAT BAŞARIR}, chaptertitle={Sponsorluk}, booktitle={ Kurumsal İletişim Yönetimi}, publisher={ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI}, city={Erzurum},year={2020} }