H. G. YALÇIN Et Al. , "Fen bilimleri dersinde pozitif ve negatif motivasyonun kaygı düzeyine ve akademik başarıya etkisinin araştırılması," Online Fen Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2, pp.60-71, 2018
YALÇIN, H. G. Et Al. 2018. Fen bilimleri dersinde pozitif ve negatif motivasyonun kaygı düzeyine ve akademik başarıya etkisinin araştırılması. Online Fen Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2 , 60-71.
YALÇIN, H. G., EZBERCİ ÇEVİK, E., & KAYA, H., (2018). Fen bilimleri dersinde pozitif ve negatif motivasyonun kaygı düzeyine ve akademik başarıya etkisinin araştırılması. Online Fen Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2, 60-71.
YALÇIN, Hacer, EBRU EZBERCİ ÇEVİK, And HASAN KAYA. "Fen bilimleri dersinde pozitif ve negatif motivasyonun kaygı düzeyine ve akademik başarıya etkisinin araştırılması," Online Fen Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2, 60-71, 2018
YALÇIN, Hacer G. Et Al. "Fen bilimleri dersinde pozitif ve negatif motivasyonun kaygı düzeyine ve akademik başarıya etkisinin araştırılması." Online Fen Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2, pp.60-71, 2018
YALÇIN, H. G. EZBERCİ ÇEVİK, E. And KAYA, H. (2018) . "Fen bilimleri dersinde pozitif ve negatif motivasyonun kaygı düzeyine ve akademik başarıya etkisinin araştırılması." Online Fen Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2, pp.60-71.
@article{article, author={Hacer Gül YALÇIN Et Al. }, title={Fen bilimleri dersinde pozitif ve negatif motivasyonun kaygı düzeyine ve akademik başarıya etkisinin araştırılması}, journal={Online Fen Eğitimi Dergisi}, year=2018, pages={60-71} }