S. Aslan And A. Göçer, "Ortaokullarda Yürütülen Proje Çalışmalarının Etkinliği: Öğretmen Perspektifinden Bir İnceleme," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.17, no.100, pp.27-48, 2024
Aslan, S. And Göçer, A. 2024. Ortaokullarda Yürütülen Proje Çalışmalarının Etkinliği: Öğretmen Perspektifinden Bir İnceleme. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.17, no.100 , 27-48.
Aslan, S., & Göçer, A., (2024). Ortaokullarda Yürütülen Proje Çalışmalarının Etkinliği: Öğretmen Perspektifinden Bir İnceleme. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.17, no.100, 27-48.
Aslan, Sevtap, And ALİ GÖÇER. "Ortaokullarda Yürütülen Proje Çalışmalarının Etkinliği: Öğretmen Perspektifinden Bir İnceleme," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.17, no.100, 27-48, 2024
Aslan, Sevtap And Göçer, ALİ. "Ortaokullarda Yürütülen Proje Çalışmalarının Etkinliği: Öğretmen Perspektifinden Bir İnceleme." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.17, no.100, pp.27-48, 2024
Aslan, S. And Göçer, A. (2024) . "Ortaokullarda Yürütülen Proje Çalışmalarının Etkinliği: Öğretmen Perspektifinden Bir İnceleme." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.17, no.100, pp.27-48.
@article{article, author={Sevtap Aslan And author={ALİ GÖÇER}, title={Ortaokullarda Yürütülen Proje Çalışmalarının Etkinliği: Öğretmen Perspektifinden Bir İnceleme}, journal={THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES}, year=2024, pages={27-48} }