E. Tanyeri Mazıcı, "Reklamlarda Kadın(lık) ve Erkek(lik) Temsilleri: Toplumsal Cinsiyet Açısından Bir Değerlendirme," In Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Kadın Erkek Eşitliği , İstanbul: Efe Akademi, 2020, pp.91-110.
Tanyeri Mazıcı, E. Reklamlarda Kadın(lık) ve Erkek(lik) Temsilleri: Toplumsal Cinsiyet Açısından Bir Değerlendirme. 2020. In Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Kadın Erkek Eşitliği , Efe Akademi, İstanbul, 91-110.
Tanyeri Mazıcı, E., (2020). Reklamlarda Kadın(lık) ve Erkek(lik) Temsilleri: Toplumsal Cinsiyet Açısından Bir Değerlendirme. Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Kadın Erkek Eşitliği (pp.91-110), İstanbul: Efe Akademi.
Tanyeri Mazıcı, EMEL. "Reklamlarda Kadın(lık) ve Erkek(lik) Temsilleri: Toplumsal Cinsiyet Açısından Bir Değerlendirme." In Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Kadın Erkek Eşitliği , 91-110. İstanbul: Efe Akademi, 2020
Tanyeri Mazıcı, EMEL T. . "Reklamlarda Kadın(lık) ve Erkek(lik) Temsilleri: Toplumsal Cinsiyet Açısından Bir Değerlendirme." Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Kadın Erkek Eşitliği , Efe Akademi, 2020, pp.91-110.
Tanyeri Mazıcı, E. (2020) "Reklamlarda Kadın(lık) ve Erkek(lik) Temsilleri: Toplumsal Cinsiyet Açısından Bir Değerlendirme", Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Kadın Erkek Eşitliği . İstanbul: Efe Akademi.
@bookchapter{bookchapter, author ={EMEL TANYERİ MAZICI}, chaptertitle={Reklamlarda Kadın(lık) ve Erkek(lik) Temsilleri: Toplumsal Cinsiyet Açısından Bir Değerlendirme}, booktitle={ Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Kadın Erkek Eşitliği}, publisher={Efe Akademi}, city={İstanbul},year={2020} }