N. Akgün Akan, "Türkiye’deki Covid-19 Reklamları: Bilgilendirici ve Dönüşümsel Mesaj Stratejilerinin Kullanımı," Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi/26306220 , vol.0, no.38, pp.55-72, 2021
Akgün Akan, N. 2021. Türkiye’deki Covid-19 Reklamları: Bilgilendirici ve Dönüşümsel Mesaj Stratejilerinin Kullanımı. Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi/26306220 , vol.0, no.38 , 55-72.
Akgün Akan, N., (2021). Türkiye’deki Covid-19 Reklamları: Bilgilendirici ve Dönüşümsel Mesaj Stratejilerinin Kullanımı. Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi/26306220 , vol.0, no.38, 55-72.
Akgün Akan, NİLAY. "Türkiye’deki Covid-19 Reklamları: Bilgilendirici ve Dönüşümsel Mesaj Stratejilerinin Kullanımı," Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi/26306220 , vol.0, no.38, 55-72, 2021
Akgün Akan, NİLAY A. . "Türkiye’deki Covid-19 Reklamları: Bilgilendirici ve Dönüşümsel Mesaj Stratejilerinin Kullanımı." Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi/26306220 , vol.0, no.38, pp.55-72, 2021
Akgün Akan, N. (2021) . "Türkiye’deki Covid-19 Reklamları: Bilgilendirici ve Dönüşümsel Mesaj Stratejilerinin Kullanımı." Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi/26306220 , vol.0, no.38, pp.55-72.
@article{article, author={NİLAY AKGÜN AKAN}, title={Türkiye’deki Covid-19 Reklamları: Bilgilendirici ve Dönüşümsel Mesaj Stratejilerinin Kullanımı}, journal={Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi/26306220}, year=2021, pages={55-72} }