F. YAZICI, "RADYO PROGRAMLARINDA REKLAM KULLANIMI: PROGRAM YAPIMCISI PERSPEKTİFİNDENRADYO REKLAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.59, pp.1251-1261, 2018
YAZICI, F. 2018. RADYO PROGRAMLARINDA REKLAM KULLANIMI: PROGRAM YAPIMCISI PERSPEKTİFİNDENRADYO REKLAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.59 , 1251-1261.
YAZICI, F., (2018). RADYO PROGRAMLARINDA REKLAM KULLANIMI: PROGRAM YAPIMCISI PERSPEKTİFİNDENRADYO REKLAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.59, 1251-1261.
YAZICI, FİKRET. "RADYO PROGRAMLARINDA REKLAM KULLANIMI: PROGRAM YAPIMCISI PERSPEKTİFİNDENRADYO REKLAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.59, 1251-1261, 2018
YAZICI, FİKRET. "RADYO PROGRAMLARINDA REKLAM KULLANIMI: PROGRAM YAPIMCISI PERSPEKTİFİNDENRADYO REKLAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.59, pp.1251-1261, 2018
YAZICI, F. (2018) . "RADYO PROGRAMLARINDA REKLAM KULLANIMI: PROGRAM YAPIMCISI PERSPEKTİFİNDENRADYO REKLAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.11, no.59, pp.1251-1261.
@article{article, author={FİKRET YAZICI }, title={RADYO PROGRAMLARINDA REKLAM KULLANIMI: PROGRAM YAPIMCISI PERSPEKTİFİNDENRADYO REKLAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2018, pages={1251-1261} }