E. YALÇINKAYA, "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Performans Değerlendirme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, pp.389-400, 2010
YALÇINKAYA, E. 2010. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Performans Değerlendirme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.5 , 389-400.
YALÇINKAYA, E., (2010). Sosyal Bilgiler Öğretiminde Performans Değerlendirme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, 389-400.
YALÇINKAYA, ELVAN. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Performans Değerlendirme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, 389-400, 2010
YALÇINKAYA, ELVAN. "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Performans Değerlendirme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, pp.389-400, 2010
YALÇINKAYA, E. (2010) . "Sosyal Bilgiler Öğretiminde Performans Değerlendirme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, pp.389-400.
@article{article, author={ELVAN YALÇINKAYA}, title={Sosyal Bilgiler Öğretiminde Performans Değerlendirme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi}, journal={E-Journal of New World Sciences Academy}, year=2010, pages={389-400} }