A. GÖÇER, "Türkçe Eğitimde Öğrenen Özerkliği ve Etkileşimli Sınıf Ortamı Tasarımının Önemi," Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, pp.188-201, 2016
GÖÇER, A. 2016. Türkçe Eğitimde Öğrenen Özerkliği ve Etkileşimli Sınıf Ortamı Tasarımının Önemi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1 , 188-201.
GÖÇER, A., (2016). Türkçe Eğitimde Öğrenen Özerkliği ve Etkileşimli Sınıf Ortamı Tasarımının Önemi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, 188-201.
GÖÇER, ALİ. "Türkçe Eğitimde Öğrenen Özerkliği ve Etkileşimli Sınıf Ortamı Tasarımının Önemi," Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, 188-201, 2016
GÖÇER, ALİ. "Türkçe Eğitimde Öğrenen Özerkliği ve Etkileşimli Sınıf Ortamı Tasarımının Önemi." Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, pp.188-201, 2016
GÖÇER, A. (2016) . "Türkçe Eğitimde Öğrenen Özerkliği ve Etkileşimli Sınıf Ortamı Tasarımının Önemi." Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, pp.188-201.
@article{article, author={ALİ GÖÇER}, title={Türkçe Eğitimde Öğrenen Özerkliği ve Etkileşimli Sınıf Ortamı Tasarımının Önemi}, journal={Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={188-201} }