E. TANYERİ MAZICI, "Marka Konumlandırmada İlişki Yönetimi: Bankacılık Sektöründe Web Sayfaları Üzerinden Bir Değerlendirme," The Journal Of Academic Social Science Studies , no.44, pp.73-90, 2016
TANYERİ MAZICI, E. 2016. Marka Konumlandırmada İlişki Yönetimi: Bankacılık Sektöründe Web Sayfaları Üzerinden Bir Değerlendirme. The Journal Of Academic Social Science Studies , no.44 , 73-90.
TANYERİ MAZICI, E., (2016). Marka Konumlandırmada İlişki Yönetimi: Bankacılık Sektöründe Web Sayfaları Üzerinden Bir Değerlendirme. The Journal Of Academic Social Science Studies , no.44, 73-90.
TANYERİ MAZICI, EMEL. "Marka Konumlandırmada İlişki Yönetimi: Bankacılık Sektöründe Web Sayfaları Üzerinden Bir Değerlendirme," The Journal Of Academic Social Science Studies , no.44, 73-90, 2016
TANYERİ MAZICI, EMEL T. . "Marka Konumlandırmada İlişki Yönetimi: Bankacılık Sektöründe Web Sayfaları Üzerinden Bir Değerlendirme." The Journal Of Academic Social Science Studies , no.44, pp.73-90, 2016
TANYERİ MAZICI, E. (2016) . "Marka Konumlandırmada İlişki Yönetimi: Bankacılık Sektöründe Web Sayfaları Üzerinden Bir Değerlendirme." The Journal Of Academic Social Science Studies , no.44, pp.73-90.
@article{article, author={EMEL TANYERİ MAZICI}, title={Marka Konumlandırmada İlişki Yönetimi: Bankacılık Sektöründe Web Sayfaları Üzerinden Bir Değerlendirme}, journal={The Journal Of Academic Social Science Studies}, year=2016, pages={73-90} }