K. UYAR And Y. DURSUN, "Farkli Ürün Kategorilerinde Yabanci Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi Foreign Branding in Different Product Category and Consumer Ethnocentrism," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, pp.363-382, 2015
UYAR, K. And DURSUN, Y. 2015. Farkli Ürün Kategorilerinde Yabanci Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi Foreign Branding in Different Product Category and Consumer Ethnocentrism. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19 , 363-382.
UYAR, K., & DURSUN, Y., (2015). Farkli Ürün Kategorilerinde Yabanci Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi Foreign Branding in Different Product Category and Consumer Ethnocentrism. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, 363-382.
UYAR, KUMRU, And YUNUS DURSUN. "Farkli Ürün Kategorilerinde Yabanci Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi Foreign Branding in Different Product Category and Consumer Ethnocentrism," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, 363-382, 2015
UYAR, KUMRU And DURSUN, YUNUS. "Farkli Ürün Kategorilerinde Yabanci Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi Foreign Branding in Different Product Category and Consumer Ethnocentrism." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, pp.363-382, 2015
UYAR, K. And DURSUN, Y. (2015) . "Farkli Ürün Kategorilerinde Yabanci Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi Foreign Branding in Different Product Category and Consumer Ethnocentrism." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, pp.363-382.
@article{article, author={KUMRU UYAR And author={YUNUS DURSUN}, title={Farkli Ürün Kategorilerinde Yabanci Markalama ve Tüketici Etnosentrizmi Foreign Branding in Different Product Category and Consumer Ethnocentrism}, journal={Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2015, pages={363-382} }