A. GÖÇER, "Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde İletişimsel Yöntemin Özellikleri, Kullanımı ve İşlevleri.," International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.5, no.4, pp.1-16, 2017
GÖÇER, A. 2017. Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde İletişimsel Yöntemin Özellikleri, Kullanımı ve İşlevleri.. International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.5, no.4 , 1-16.
GÖÇER, A., (2017). Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde İletişimsel Yöntemin Özellikleri, Kullanımı ve İşlevleri.. International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.5, no.4, 1-16.
GÖÇER, ALİ. "Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde İletişimsel Yöntemin Özellikleri, Kullanımı ve İşlevleri.," International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.5, no.4, 1-16, 2017
GÖÇER, ALİ. "Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde İletişimsel Yöntemin Özellikleri, Kullanımı ve İşlevleri.." International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.5, no.4, pp.1-16, 2017
GÖÇER, A. (2017) . "Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde İletişimsel Yöntemin Özellikleri, Kullanımı ve İşlevleri.." International Journal of Languages’ Education and Teaching , vol.5, no.4, pp.1-16.
@article{article, author={ALİ GÖÇER}, title={Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde İletişimsel Yöntemin Özellikleri, Kullanımı ve İşlevleri.}, journal={International Journal of Languages’ Education and Teaching}, year=2017, pages={1-16} }