F. YAZICI, "TÜRKİYE DE ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMASI: REKLAM AJANSLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME," e-Journal of New World Sciences Academy , vol.12, pp.65-75, 2017
YAZICI, F. 2017. TÜRKİYE DE ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMASI: REKLAM AJANSLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME. e-Journal of New World Sciences Academy , vol.12 , 65-75.
YAZICI, F., (2017). TÜRKİYE DE ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMASI: REKLAM AJANSLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME. e-Journal of New World Sciences Academy , vol.12, 65-75.
YAZICI, FİKRET. "TÜRKİYE DE ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMASI: REKLAM AJANSLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME," e-Journal of New World Sciences Academy , vol.12, 65-75, 2017
YAZICI, FİKRET. "TÜRKİYE DE ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMASI: REKLAM AJANSLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME." e-Journal of New World Sciences Academy , vol.12, pp.65-75, 2017
YAZICI, F. (2017) . "TÜRKİYE DE ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMASI: REKLAM AJANSLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME." e-Journal of New World Sciences Academy , vol.12, pp.65-75.
@article{article, author={FİKRET YAZICI }, title={TÜRKİYE DE ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMASI: REKLAM AJANSLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME}, journal={e-Journal of New World Sciences Academy}, year=2017, pages={65-75} }