S. SEVGİ Et Al. , "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri," Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.1, pp.285-300, 2021
SEVGİ, S. Et Al. 2021. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri. Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.1 , 285-300.
SEVGİ, S., TAŞ, B., & BAYAZIT, İ., (2021). Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri. Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.1, 285-300.
SEVGİ, SEVİM, BİLGEN TAŞ, And İBRAHİM BAYAZIT. "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri," Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.1, 285-300, 2021
SEVGİ, SEVİM Et Al. "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri." Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.1, pp.285-300, 2021
SEVGİ, S. TAŞ, B. And BAYAZIT, İ. (2021) . "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri." Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.1, pp.285-300.
@article{article, author={SEVİM SEVGİ Et Al. }, title={Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2021, pages={285-300} }