H. GÜLLÜPUNAR, "SEÇİM KAMPANYALARINDA YÜZ YÜZE İLETİŞİM TEKNİĞİ OLARAKCANVASSİNG 2011 SEÇİM KAMPANYALARI BAĞLAMINDA GÜMÜŞHANEARAŞTIRMASI," Selçuk İletişim Dergisi , vol.7, pp.82-96, 2012
GÜLLÜPUNAR, H. 2012. SEÇİM KAMPANYALARINDA YÜZ YÜZE İLETİŞİM TEKNİĞİ OLARAKCANVASSİNG 2011 SEÇİM KAMPANYALARI BAĞLAMINDA GÜMÜŞHANEARAŞTIRMASI. Selçuk İletişim Dergisi , vol.7 , 82-96.
GÜLLÜPUNAR, H., (2012). SEÇİM KAMPANYALARINDA YÜZ YÜZE İLETİŞİM TEKNİĞİ OLARAKCANVASSİNG 2011 SEÇİM KAMPANYALARI BAĞLAMINDA GÜMÜŞHANEARAŞTIRMASI. Selçuk İletişim Dergisi , vol.7, 82-96.
GÜLLÜPUNAR, Hasan. "SEÇİM KAMPANYALARINDA YÜZ YÜZE İLETİŞİM TEKNİĞİ OLARAKCANVASSİNG 2011 SEÇİM KAMPANYALARI BAĞLAMINDA GÜMÜŞHANEARAŞTIRMASI," Selçuk İletişim Dergisi , vol.7, 82-96, 2012
GÜLLÜPUNAR, Hasan. "SEÇİM KAMPANYALARINDA YÜZ YÜZE İLETİŞİM TEKNİĞİ OLARAKCANVASSİNG 2011 SEÇİM KAMPANYALARI BAĞLAMINDA GÜMÜŞHANEARAŞTIRMASI." Selçuk İletişim Dergisi , vol.7, pp.82-96, 2012
GÜLLÜPUNAR, H. (2012) . "SEÇİM KAMPANYALARINDA YÜZ YÜZE İLETİŞİM TEKNİĞİ OLARAKCANVASSİNG 2011 SEÇİM KAMPANYALARI BAĞLAMINDA GÜMÜŞHANEARAŞTIRMASI." Selçuk İletişim Dergisi , vol.7, pp.82-96.
@article{article, author={Hasan GÜLLÜPUNAR}, title={SEÇİM KAMPANYALARINDA YÜZ YÜZE İLETİŞİM TEKNİĞİ OLARAKCANVASSİNG 2011 SEÇİM KAMPANYALARI BAĞLAMINDA GÜMÜŞHANEARAŞTIRMASI}, journal={Selçuk İletişim Dergisi}, year=2012, pages={82-96} }