B. Çelik And F. Öner Armağan, "DETERMINATION OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ VIEWS REGARDING CONTEXT-BASED LEARNING PRACTICES," Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Dergisi , vol.8, no.67, pp.748-766, 2021
Çelik, B. And Öner Armağan, F. 2021. DETERMINATION OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ VIEWS REGARDING CONTEXT-BASED LEARNING PRACTICES. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Dergisi , vol.8, no.67 , 748-766.
Çelik, B., & Öner Armağan, F., (2021). DETERMINATION OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ VIEWS REGARDING CONTEXT-BASED LEARNING PRACTICES. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Dergisi , vol.8, no.67, 748-766.
Çelik, Binnur, And FULYA ÖNER ARMAĞAN. "DETERMINATION OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ VIEWS REGARDING CONTEXT-BASED LEARNING PRACTICES," Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Dergisi , vol.8, no.67, 748-766, 2021
Çelik, Binnur And Öner Armağan, FULYA Ö. . "DETERMINATION OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ VIEWS REGARDING CONTEXT-BASED LEARNING PRACTICES." Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Dergisi , vol.8, no.67, pp.748-766, 2021
Çelik, B. And Öner Armağan, F. (2021) . "DETERMINATION OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ VIEWS REGARDING CONTEXT-BASED LEARNING PRACTICES." Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Dergisi , vol.8, no.67, pp.748-766.
@article{article, author={Binnur Çelik And author={FULYA ÖNER ARMAĞAN}, title={DETERMINATION OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ VIEWS REGARDING CONTEXT-BASED LEARNING PRACTICES}, journal={Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Dergisi}, year=2021, pages={748-766} }