G. C. Hamurcu And F. Ekinci, "Ortaokul 5. Sınıf İngilizce Ders Programının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi.," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.13, no.73, pp.716-728, 2020
Hamurcu, G. C. And Ekinci, F. 2020. Ortaokul 5. Sınıf İngilizce Ders Programının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi.. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.13, no.73 , 716-728.
Hamurcu, G. C., & Ekinci, F., (2020). Ortaokul 5. Sınıf İngilizce Ders Programının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi.. THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.13, no.73, 716-728.
Hamurcu, GÜLNUR, And Fatma Ekinci. "Ortaokul 5. Sınıf İngilizce Ders Programının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi.," THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.13, no.73, 716-728, 2020
Hamurcu, GÜLNUR C. And Ekinci, Fatma. "Ortaokul 5. Sınıf İngilizce Ders Programının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi.." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.13, no.73, pp.716-728, 2020
Hamurcu, G. C. And Ekinci, F. (2020) . "Ortaokul 5. Sınıf İngilizce Ders Programının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi.." THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , vol.13, no.73, pp.716-728.
@article{article, author={GÜLNUR CANDAN HAMURCU And author={Fatma Ekinci}, title={Ortaokul 5. Sınıf İngilizce Ders Programının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi.}, journal={THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH}, year=2020, pages={716-728} }