M. Ş. AKDOĞAN And K. GÜLLÜ, "Tüketicilerin Süpermarket Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler," Pazarlama Dünyası , vol.5, pp.58-64, 2000
AKDOĞAN, M. Ş. And GÜLLÜ, K. 2000. Tüketicilerin Süpermarket Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler. Pazarlama Dünyası , vol.5 , 58-64.
AKDOĞAN, M. Ş., & GÜLLÜ, K., (2000). Tüketicilerin Süpermarket Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler. Pazarlama Dünyası , vol.5, 58-64.
AKDOĞAN, MEHMET, And KENAN GÜLLÜ. "Tüketicilerin Süpermarket Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler," Pazarlama Dünyası , vol.5, 58-64, 2000
AKDOĞAN, MEHMET Ş. And GÜLLÜ, KENAN. "Tüketicilerin Süpermarket Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler." Pazarlama Dünyası , vol.5, pp.58-64, 2000
AKDOĞAN, M. Ş. And GÜLLÜ, K. (2000) . "Tüketicilerin Süpermarket Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler." Pazarlama Dünyası , vol.5, pp.58-64.
@article{article, author={MEHMET ŞÜKRÜ AKDOĞAN And author={KENAN GÜLLÜ}, title={Tüketicilerin Süpermarket Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler}, journal={Pazarlama Dünyası}, year=2000, pages={58-64} }