M. Karaca Et Al. , "Merkezi Ortak Sınavda (TEOG) Soru Sorulan ve Sorulmayan Fen Bilimleri Konularını Öğrenme-Öğretme Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri," International Science and Technology Conference , Viyana, Austria, pp.647, 2016
Karaca, M. Et Al. 2016. Merkezi Ortak Sınavda (TEOG) Soru Sorulan ve Sorulmayan Fen Bilimleri Konularını Öğrenme-Öğretme Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri. International Science and Technology Conference , (Viyana, Austria), 647.
Karaca, M., SARAÇOĞLU, S., & BEKTAŞ, O., (2016). Merkezi Ortak Sınavda (TEOG) Soru Sorulan ve Sorulmayan Fen Bilimleri Konularını Öğrenme-Öğretme Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri . International Science and Technology Conference (pp.647). Viyana, Austria
Karaca, Melek, SİBEL SARAÇOĞLU, And OKTAY BEKTAŞ. "Merkezi Ortak Sınavda (TEOG) Soru Sorulan ve Sorulmayan Fen Bilimleri Konularını Öğrenme-Öğretme Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri," International Science and Technology Conference, Viyana, Austria, 2016
Karaca, Melek Et Al. "Merkezi Ortak Sınavda (TEOG) Soru Sorulan ve Sorulmayan Fen Bilimleri Konularını Öğrenme-Öğretme Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri." International Science and Technology Conference , Viyana, Austria, pp.647, 2016
Karaca, M. SARAÇOĞLU, S. And BEKTAŞ, O. (2016) . "Merkezi Ortak Sınavda (TEOG) Soru Sorulan ve Sorulmayan Fen Bilimleri Konularını Öğrenme-Öğretme Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri." International Science and Technology Conference , Viyana, Austria, p.647.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Melek Karaca Et Al. }, title={Merkezi Ortak Sınavda (TEOG) Soru Sorulan ve Sorulmayan Fen Bilimleri Konularını Öğrenme-Öğretme Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri}, congress name={International Science and Technology Conference}, city={Viyana}, country={Austria}, year={2016}, pages={647} }