O. Önürmen, "Cumhurbaşkanlığı Seçim Sürecinde Kamusal Alanın Sosyal Medya Yoluyla Oluşması: Twitter Örneği," In TÜRKİYE SEÇİM SİSTEMİNDEKİ DEĞİŞİM CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ VE MEDYA , Konya: Nobel Akademik Yayıncılık, 2015, pp.267-284.
Önürmen, O. Cumhurbaşkanlığı Seçim Sürecinde Kamusal Alanın Sosyal Medya Yoluyla Oluşması: Twitter Örneği. 2015. In TÜRKİYE SEÇİM SİSTEMİNDEKİ DEĞİŞİM CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ VE MEDYA , Nobel Akademik Yayıncılık, Konya, 267-284.
Önürmen, O., (2015). Cumhurbaşkanlığı Seçim Sürecinde Kamusal Alanın Sosyal Medya Yoluyla Oluşması: Twitter Örneği. TÜRKİYE SEÇİM SİSTEMİNDEKİ DEĞİŞİM CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ VE MEDYA (pp.267-284), Konya: Nobel Akademik Yayıncılık.
Önürmen, ONUR. "Cumhurbaşkanlığı Seçim Sürecinde Kamusal Alanın Sosyal Medya Yoluyla Oluşması: Twitter Örneği." In TÜRKİYE SEÇİM SİSTEMİNDEKİ DEĞİŞİM CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ VE MEDYA , 267-284. Konya: Nobel Akademik Yayıncılık, 2015
Önürmen, ONUR. "Cumhurbaşkanlığı Seçim Sürecinde Kamusal Alanın Sosyal Medya Yoluyla Oluşması: Twitter Örneği." TÜRKİYE SEÇİM SİSTEMİNDEKİ DEĞİŞİM CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ VE MEDYA , Nobel Akademik Yayıncılık, 2015, pp.267-284.
Önürmen, O. (2015) "Cumhurbaşkanlığı Seçim Sürecinde Kamusal Alanın Sosyal Medya Yoluyla Oluşması: Twitter Örneği", TÜRKİYE SEÇİM SİSTEMİNDEKİ DEĞİŞİM CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ VE MEDYA . Konya: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={ONUR ÖNÜRMEN}, chaptertitle={Cumhurbaşkanlığı Seçim Sürecinde Kamusal Alanın Sosyal Medya Yoluyla Oluşması: Twitter Örneği}, booktitle={ TÜRKİYE SEÇİM SİSTEMİNDEKİ DEĞİŞİM CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ VE MEDYA}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Konya},year={2015} }