S. DEMİR And F. Başarır, "ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİM ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.1, pp.609-641, 2013
DEMİR, S. And Başarır, F. 2013. ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİM ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.1 , 609-641.
DEMİR, S., & Başarır, F., (2013). ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİM ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.1, 609-641.
DEMİR, SEMRA, And Fatma BAŞARIR. "ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİM ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.1, 609-641, 2013
DEMİR, SEMRA D. And Başarır, Fatma. "ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİM ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.1, pp.609-641, 2013
DEMİR, S. And Başarır, F. (2013) . "ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİM ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.6, no.1, pp.609-641.
@article{article, author={SEMRA DEMİR BAŞARAN And author={Fatma BAŞARIR}, title={ÇOK KÜLTÜRLÜ EĞİTİM ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2013, pages={609-641} }