E. TOPRAK, "Öğretmen Adaylarının Fakültedeki Zorlanma Ve Desteklenme Algılarının Akademik Başarılarına Etkisi," 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , vol.1, no.1, İstanbul, Turkey, pp.1, 2012
TOPRAK, E. 2012. Öğretmen Adaylarının Fakültedeki Zorlanma Ve Desteklenme Algılarının Akademik Başarılarına Etkisi. 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (İstanbul, Turkey), 1.
TOPRAK, E., (2012). Öğretmen Adaylarının Fakültedeki Zorlanma Ve Desteklenme Algılarının Akademik Başarılarına Etkisi . 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (pp.1). İstanbul, Turkey
TOPRAK, EMRE. "Öğretmen Adaylarının Fakültedeki Zorlanma Ve Desteklenme Algılarının Akademik Başarılarına Etkisi," 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İstanbul, Turkey, 2012
TOPRAK, EMRE. "Öğretmen Adaylarının Fakültedeki Zorlanma Ve Desteklenme Algılarının Akademik Başarılarına Etkisi." 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , İstanbul, Turkey, pp.1, 2012
TOPRAK, E. (2012) . "Öğretmen Adaylarının Fakültedeki Zorlanma Ve Desteklenme Algılarının Akademik Başarılarına Etkisi." 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , İstanbul, Turkey, p.1.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EMRE TOPRAK}, title={Öğretmen Adaylarının Fakültedeki Zorlanma Ve Desteklenme Algılarının Akademik Başarılarına Etkisi}, congress name={21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2012}, pages={1} }