S. Sevgi And A. N. Alpaslan, "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Duyuşsal Giriş Özellikleri İle Sayı Duyusuna Yönelik ÖzYeterliklerinin İncelenmesi," Turkish Journal of Educational Studies , vol.7, no.2, pp.170-193, 2020
Sevgi, S. And Alpaslan, A. N. 2020. Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Duyuşsal Giriş Özellikleri İle Sayı Duyusuna Yönelik ÖzYeterliklerinin İncelenmesi. Turkish Journal of Educational Studies , vol.7, no.2 , 170-193.
Sevgi, S., & Alpaslan, A. N., (2020). Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Duyuşsal Giriş Özellikleri İle Sayı Duyusuna Yönelik ÖzYeterliklerinin İncelenmesi. Turkish Journal of Educational Studies , vol.7, no.2, 170-193.
Sevgi, SEVİM, And Ayşegül Nisa Alpaslan. "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Duyuşsal Giriş Özellikleri İle Sayı Duyusuna Yönelik ÖzYeterliklerinin İncelenmesi," Turkish Journal of Educational Studies , vol.7, no.2, 170-193, 2020
Sevgi, SEVİM And Alpaslan, Ayşegül N. . "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Duyuşsal Giriş Özellikleri İle Sayı Duyusuna Yönelik ÖzYeterliklerinin İncelenmesi." Turkish Journal of Educational Studies , vol.7, no.2, pp.170-193, 2020
Sevgi, S. And Alpaslan, A. N. (2020) . "Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Duyuşsal Giriş Özellikleri İle Sayı Duyusuna Yönelik ÖzYeterliklerinin İncelenmesi." Turkish Journal of Educational Studies , vol.7, no.2, pp.170-193.
@article{article, author={SEVİM SEVGİ And author={Ayşegül Nisa Alpaslan}, title={Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Duyuşsal Giriş Özellikleri İle Sayı Duyusuna Yönelik ÖzYeterliklerinin İncelenmesi}, journal={Turkish Journal of Educational Studies}, year=2020, pages={170-193} }