E. KIZILKAYA AYDOĞAN Et Al. , "Veri Madenciliği Teknikleri İle Bir Kozmetik Markanın Ayrılan Müşteri Analizi ve Müşteri Bölümlenmesi," Sigma Mühendislik ve Fen Bilimleri Dergisi , vol.26, no.1, pp.42-56, 2008
KIZILKAYA AYDOĞAN, E. Et Al. 2008. Veri Madenciliği Teknikleri İle Bir Kozmetik Markanın Ayrılan Müşteri Analizi ve Müşteri Bölümlenmesi. Sigma Mühendislik ve Fen Bilimleri Dergisi , vol.26, no.1 , 42-56.
KIZILKAYA AYDOĞAN, E., gencer, c., & akbulut, s., (2008). Veri Madenciliği Teknikleri İle Bir Kozmetik Markanın Ayrılan Müşteri Analizi ve Müşteri Bölümlenmesi. Sigma Mühendislik ve Fen Bilimleri Dergisi , vol.26, no.1, 42-56.
KIZILKAYA AYDOĞAN, EMEL, cevriye gencer, And sinem akbulut. "Veri Madenciliği Teknikleri İle Bir Kozmetik Markanın Ayrılan Müşteri Analizi ve Müşteri Bölümlenmesi," Sigma Mühendislik ve Fen Bilimleri Dergisi , vol.26, no.1, 42-56, 2008
KIZILKAYA AYDOĞAN, EMEL K. Et Al. "Veri Madenciliği Teknikleri İle Bir Kozmetik Markanın Ayrılan Müşteri Analizi ve Müşteri Bölümlenmesi." Sigma Mühendislik ve Fen Bilimleri Dergisi , vol.26, no.1, pp.42-56, 2008
KIZILKAYA AYDOĞAN, E. gencer, c. And akbulut, s. (2008) . "Veri Madenciliği Teknikleri İle Bir Kozmetik Markanın Ayrılan Müşteri Analizi ve Müşteri Bölümlenmesi." Sigma Mühendislik ve Fen Bilimleri Dergisi , vol.26, no.1, pp.42-56.
@article{article, author={EMEL KIZILKAYA AYDOĞAN Et Al. }, title={Veri Madenciliği Teknikleri İle Bir Kozmetik Markanın Ayrılan Müşteri Analizi ve Müşteri Bölümlenmesi}, journal={Sigma Mühendislik ve Fen Bilimleri Dergisi}, year=2008, pages={42-56} }