M. BAYAT Et Al. , "Farklı eğitim yöntemleri uygulanan iki sağlık yüksekokulunda hemşirelik öğrencilerinin problem çözme ve atılganlık düzeyleri," Erciyes Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1, pp.51-59, 2015
BAYAT, M. Et Al. 2015. Farklı eğitim yöntemleri uygulanan iki sağlık yüksekokulunda hemşirelik öğrencilerinin problem çözme ve atılganlık düzeyleri. Erciyes Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1 , 51-59.
BAYAT, M., BAŞDAŞ, Ö., ERDEM, E., AVCI, Ö., & SEVİĞ, E. Ü., (2015). Farklı eğitim yöntemleri uygulanan iki sağlık yüksekokulunda hemşirelik öğrencilerinin problem çözme ve atılganlık düzeyleri. Erciyes Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1, 51-59.
BAYAT, MERAL Et Al. "Farklı eğitim yöntemleri uygulanan iki sağlık yüksekokulunda hemşirelik öğrencilerinin problem çözme ve atılganlık düzeyleri," Erciyes Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1, 51-59, 2015
BAYAT, MERAL Et Al. "Farklı eğitim yöntemleri uygulanan iki sağlık yüksekokulunda hemşirelik öğrencilerinin problem çözme ve atılganlık düzeyleri." Erciyes Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1, pp.51-59, 2015
BAYAT, M. Et Al. (2015) . "Farklı eğitim yöntemleri uygulanan iki sağlık yüksekokulunda hemşirelik öğrencilerinin problem çözme ve atılganlık düzeyleri." Erciyes Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.3, no.1, pp.51-59.
@article{article, author={MERAL BAYAT Et Al. }, title={Farklı eğitim yöntemleri uygulanan iki sağlık yüksekokulunda hemşirelik öğrencilerinin problem çözme ve atılganlık düzeyleri}, journal={Erciyes Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={51-59} }