A. ÇOBAN And G. TABAK, "İlköğretim 6. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerin Hikâye Haritalama Yöntemine Göre İncelenmesi," Journal of European Education , vol.1, no.1, pp.43-59, 2011
ÇOBAN, A. And TABAK, G. 2011. İlköğretim 6. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerin Hikâye Haritalama Yöntemine Göre İncelenmesi. Journal of European Education , vol.1, no.1 , 43-59.
ÇOBAN, A., & TABAK, G., (2011). İlköğretim 6. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerin Hikâye Haritalama Yöntemine Göre İncelenmesi. Journal of European Education , vol.1, no.1, 43-59.
ÇOBAN, Abdullah, And Gürkan TABAK. "İlköğretim 6. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerin Hikâye Haritalama Yöntemine Göre İncelenmesi," Journal of European Education , vol.1, no.1, 43-59, 2011
ÇOBAN, Abdullah And TABAK, Gürkan. "İlköğretim 6. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerin Hikâye Haritalama Yöntemine Göre İncelenmesi." Journal of European Education , vol.1, no.1, pp.43-59, 2011
ÇOBAN, A. And TABAK, G. (2011) . "İlköğretim 6. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerin Hikâye Haritalama Yöntemine Göre İncelenmesi." Journal of European Education , vol.1, no.1, pp.43-59.
@article{article, author={Abdullah ÇOBAN And author={Gürkan TABAK}, title={İlköğretim 6. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Hikâyelerin Hikâye Haritalama Yöntemine Göre İncelenmesi}, journal={Journal of European Education}, year=2011, pages={43-59} }