M. GÜLSOY Et Al. , "MARKA KISKANÇLIĞININ e-WOM VE PREMİUM FİYAT ÖDEME İSTEKLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SOSYAL MEDYA KULLANIMI ARACI ROLÜ," GSI Journals Serie B: Advancements in Business and Economics , vol.5, no.2, pp.17-39, 2022
GÜLSOY, M. Et Al. 2022. MARKA KISKANÇLIĞININ e-WOM VE PREMİUM FİYAT ÖDEME İSTEKLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SOSYAL MEDYA KULLANIMI ARACI ROLÜ. GSI Journals Serie B: Advancements in Business and Economics , vol.5, no.2 , 17-39.
GÜLSOY, M., UYAR, K., & LEBLEBİCİ KOÇER, L., (2022). MARKA KISKANÇLIĞININ e-WOM VE PREMİUM FİYAT ÖDEME İSTEKLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SOSYAL MEDYA KULLANIMI ARACI ROLÜ. GSI Journals Serie B: Advancements in Business and Economics , vol.5, no.2, 17-39.
GÜLSOY, Miray, KUMRU UYAR, And LEYLA LEBLEBİCİ KOÇER. "MARKA KISKANÇLIĞININ e-WOM VE PREMİUM FİYAT ÖDEME İSTEKLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SOSYAL MEDYA KULLANIMI ARACI ROLÜ," GSI Journals Serie B: Advancements in Business and Economics , vol.5, no.2, 17-39, 2022
GÜLSOY, Miray Et Al. "MARKA KISKANÇLIĞININ e-WOM VE PREMİUM FİYAT ÖDEME İSTEKLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SOSYAL MEDYA KULLANIMI ARACI ROLÜ." GSI Journals Serie B: Advancements in Business and Economics , vol.5, no.2, pp.17-39, 2022
GÜLSOY, M. UYAR, K. And LEBLEBİCİ KOÇER, L. (2022) . "MARKA KISKANÇLIĞININ e-WOM VE PREMİUM FİYAT ÖDEME İSTEKLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SOSYAL MEDYA KULLANIMI ARACI ROLÜ." GSI Journals Serie B: Advancements in Business and Economics , vol.5, no.2, pp.17-39.
@article{article, author={Miray GÜLSOY Et Al. }, title={MARKA KISKANÇLIĞININ e-WOM VE PREMİUM FİYAT ÖDEME İSTEKLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SOSYAL MEDYA KULLANIMI ARACI ROLÜ}, journal={GSI Journals Serie B: Advancements in Business and Economics}, year=2022, pages={17-39} }