L. LEBLEBİCİ KOÇER And M. KOÇER, "TV Reklamlarını İzleyen Çocukların Taleplerinin Ailelerinin Satın Alma Davranışına Etkisi," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.5, pp.867-884, 2012
LEBLEBİCİ KOÇER, L. And KOÇER, M. 2012. TV Reklamlarını İzleyen Çocukların Taleplerinin Ailelerinin Satın Alma Davranışına Etkisi. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.5 , 867-884.
LEBLEBİCİ KOÇER, L., & KOÇER, M., (2012). TV Reklamlarını İzleyen Çocukların Taleplerinin Ailelerinin Satın Alma Davranışına Etkisi. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.5, 867-884.
LEBLEBİCİ KOÇER, LEYLA, And MUSTAFA KOÇER. "TV Reklamlarını İzleyen Çocukların Taleplerinin Ailelerinin Satın Alma Davranışına Etkisi," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.5, 867-884, 2012
LEBLEBİCİ KOÇER, LEYLA L. And KOÇER, MUSTAFA. "TV Reklamlarını İzleyen Çocukların Taleplerinin Ailelerinin Satın Alma Davranışına Etkisi." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.5, pp.867-884, 2012
LEBLEBİCİ KOÇER, L. And KOÇER, M. (2012) . "TV Reklamlarını İzleyen Çocukların Taleplerinin Ailelerinin Satın Alma Davranışına Etkisi." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.5, pp.867-884.
@article{article, author={LEYLA LEBLEBİCİ KOÇER And author={MUSTAFA KOÇER}, title={TV Reklamlarını İzleyen Çocukların Taleplerinin Ailelerinin Satın Alma Davranışına Etkisi}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2012, pages={867-884} }