H. Parlak, "ÖĞRENCİLERİN RUSÇA KONUŞMA BECERİLERİNİN ŞEKİLLENDİRİLMESİNDE RUS GENÇLİK JARGONLARININ YERİ VE ÖNEMİ," ERCİYES AKADEMİ , vol.37, no.2, pp.442-454, 2023
Parlak, H. 2023. ÖĞRENCİLERİN RUSÇA KONUŞMA BECERİLERİNİN ŞEKİLLENDİRİLMESİNDE RUS GENÇLİK JARGONLARININ YERİ VE ÖNEMİ. ERCİYES AKADEMİ , vol.37, no.2 , 442-454.
Parlak, H., (2023). ÖĞRENCİLERİN RUSÇA KONUŞMA BECERİLERİNİN ŞEKİLLENDİRİLMESİNDE RUS GENÇLİK JARGONLARININ YERİ VE ÖNEMİ. ERCİYES AKADEMİ , vol.37, no.2, 442-454.
Parlak, HÜSEYİN. "ÖĞRENCİLERİN RUSÇA KONUŞMA BECERİLERİNİN ŞEKİLLENDİRİLMESİNDE RUS GENÇLİK JARGONLARININ YERİ VE ÖNEMİ," ERCİYES AKADEMİ , vol.37, no.2, 442-454, 2023
Parlak, HÜSEYİN. "ÖĞRENCİLERİN RUSÇA KONUŞMA BECERİLERİNİN ŞEKİLLENDİRİLMESİNDE RUS GENÇLİK JARGONLARININ YERİ VE ÖNEMİ." ERCİYES AKADEMİ , vol.37, no.2, pp.442-454, 2023
Parlak, H. (2023) . "ÖĞRENCİLERİN RUSÇA KONUŞMA BECERİLERİNİN ŞEKİLLENDİRİLMESİNDE RUS GENÇLİK JARGONLARININ YERİ VE ÖNEMİ." ERCİYES AKADEMİ , vol.37, no.2, pp.442-454.
@article{article, author={HÜSEYİN PARLAK}, title={ÖĞRENCİLERİN RUSÇA KONUŞMA BECERİLERİNİN ŞEKİLLENDİRİLMESİNDE RUS GENÇLİK JARGONLARININ YERİ VE ÖNEMİ}, journal={ERCİYES AKADEMİ}, year=2023, pages={442-454} }