A. GÖÇER, "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinin Süreç Yaklaşımı ve Metinsellik Ölçütleri Ekseninde Değerlendirilmesi Niğde Üniversitesi Örneği," American Journal Of Physiology-Cell Physiology , vol.18, no.1, pp.271-290, 2010
GÖÇER, A. 2010. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinin Süreç Yaklaşımı ve Metinsellik Ölçütleri Ekseninde Değerlendirilmesi Niğde Üniversitesi Örneği. American Journal Of Physiology-Cell Physiology , vol.18, no.1 , 271-290.
GÖÇER, A., (2010). Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinin Süreç Yaklaşımı ve Metinsellik Ölçütleri Ekseninde Değerlendirilmesi Niğde Üniversitesi Örneği. American Journal Of Physiology-Cell Physiology , vol.18, no.1, 271-290.
GÖÇER, ALİ. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinin Süreç Yaklaşımı ve Metinsellik Ölçütleri Ekseninde Değerlendirilmesi Niğde Üniversitesi Örneği," American Journal Of Physiology-Cell Physiology , vol.18, no.1, 271-290, 2010
GÖÇER, ALİ. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinin Süreç Yaklaşımı ve Metinsellik Ölçütleri Ekseninde Değerlendirilmesi Niğde Üniversitesi Örneği." American Journal Of Physiology-Cell Physiology , vol.18, no.1, pp.271-290, 2010
GÖÇER, A. (2010) . "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinin Süreç Yaklaşımı ve Metinsellik Ölçütleri Ekseninde Değerlendirilmesi Niğde Üniversitesi Örneği." American Journal Of Physiology-Cell Physiology , vol.18, no.1, pp.271-290.
@article{article, author={ALİ GÖÇER}, title={Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinin Süreç Yaklaşımı ve Metinsellik Ölçütleri Ekseninde Değerlendirilmesi Niğde Üniversitesi Örneği}, journal={American Journal Of Physiology-Cell Physiology}, year=2010, pages={271-290} }