G. Öner, "Generating Solutions to the Problems Encountered in Multigrade Classrooms with an Inclusive Education Approach: A Meta Synthesis Study," 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024) , Şanlıurfa, Turkey, pp.1-2, 2024
Öner, G. 2024. Generating Solutions to the Problems Encountered in Multigrade Classrooms with an Inclusive Education Approach: A Meta Synthesis Study. 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024) , (Şanlıurfa, Turkey), 1-2.
Öner, G., (2024). Generating Solutions to the Problems Encountered in Multigrade Classrooms with an Inclusive Education Approach: A Meta Synthesis Study . 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024) (pp.1-2). Şanlıurfa, Turkey
Öner, GALİP. "Generating Solutions to the Problems Encountered in Multigrade Classrooms with an Inclusive Education Approach: A Meta Synthesis Study," 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024), Şanlıurfa, Turkey, 2024
Öner, GALİP. "Generating Solutions to the Problems Encountered in Multigrade Classrooms with an Inclusive Education Approach: A Meta Synthesis Study." 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024) , Şanlıurfa, Turkey, pp.1-2, 2024
Öner, G. (2024) . "Generating Solutions to the Problems Encountered in Multigrade Classrooms with an Inclusive Education Approach: A Meta Synthesis Study." 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024) , Şanlıurfa, Turkey, pp.1-2.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GALİP ÖNER}, title={Generating Solutions to the Problems Encountered in Multigrade Classrooms with an Inclusive Education Approach: A Meta Synthesis Study}, congress name={22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024)}, city={Şanlıurfa}, country={Turkey}, year={2024}, pages={1-2} }