C. Işık, "Bilgisayarla görselleştirmenin iki değişkenli fonksiyonlarda limit kavramının öğretiminde öğrenci başarısına etkisi," Journal of Qafqaz University , vol.19, pp.132-141, 2007
Işık, C. 2007. Bilgisayarla görselleştirmenin iki değişkenli fonksiyonlarda limit kavramının öğretiminde öğrenci başarısına etkisi. Journal of Qafqaz University , vol.19 , 132-141.
Işık, C., (2007). Bilgisayarla görselleştirmenin iki değişkenli fonksiyonlarda limit kavramının öğretiminde öğrenci başarısına etkisi. Journal of Qafqaz University , vol.19, 132-141.
Işık, CEMALETTİN. "Bilgisayarla görselleştirmenin iki değişkenli fonksiyonlarda limit kavramının öğretiminde öğrenci başarısına etkisi," Journal of Qafqaz University , vol.19, 132-141, 2007
Işık, CEMALETTİN. "Bilgisayarla görselleştirmenin iki değişkenli fonksiyonlarda limit kavramının öğretiminde öğrenci başarısına etkisi." Journal of Qafqaz University , vol.19, pp.132-141, 2007
Işık, C. (2007) . "Bilgisayarla görselleştirmenin iki değişkenli fonksiyonlarda limit kavramının öğretiminde öğrenci başarısına etkisi." Journal of Qafqaz University , vol.19, pp.132-141.
@article{article, author={CEMALETTİN IŞIK}, title={Bilgisayarla görselleştirmenin iki değişkenli fonksiyonlarda limit kavramının öğretiminde öğrenci başarısına etkisi}, journal={Journal of Qafqaz University}, year=2007, pages={132-141} }