R. KILIÇHAN And H. KÖŞKER, "Destinasyon Markalaşmasında Gastronominin Önemi: Van Kahvaltısı Örneği (The Importance of Gastronomy on Destination Branding: Case of Van Breakfast)," JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES , vol.3, no.3, pp.102-115, 2015
KILIÇHAN, R. And KÖŞKER, H. 2015. Destinasyon Markalaşmasında Gastronominin Önemi: Van Kahvaltısı Örneği (The Importance of Gastronomy on Destination Branding: Case of Van Breakfast). JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES , vol.3, no.3 , 102-115.
KILIÇHAN, R., & KÖŞKER, H., (2015). Destinasyon Markalaşmasında Gastronominin Önemi: Van Kahvaltısı Örneği (The Importance of Gastronomy on Destination Branding: Case of Van Breakfast). JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES , vol.3, no.3, 102-115.
KILIÇHAN, REHA, And Hasan KÖŞKER. "Destinasyon Markalaşmasında Gastronominin Önemi: Van Kahvaltısı Örneği (The Importance of Gastronomy on Destination Branding: Case of Van Breakfast)," JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES , vol.3, no.3, 102-115, 2015
KILIÇHAN, REHA And KÖŞKER, Hasan. "Destinasyon Markalaşmasında Gastronominin Önemi: Van Kahvaltısı Örneği (The Importance of Gastronomy on Destination Branding: Case of Van Breakfast)." JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES , vol.3, no.3, pp.102-115, 2015
KILIÇHAN, R. And KÖŞKER, H. (2015) . "Destinasyon Markalaşmasında Gastronominin Önemi: Van Kahvaltısı Örneği (The Importance of Gastronomy on Destination Branding: Case of Van Breakfast)." JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES , vol.3, no.3, pp.102-115.
@article{article, author={REHA KILIÇHAN And author={Hasan KÖŞKER}, title={Destinasyon Markalaşmasında Gastronominin Önemi: Van Kahvaltısı Örneği (The Importance of Gastronomy on Destination Branding: Case of Van Breakfast)}, journal={JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES}, year=2015, pages={102-115} }