S. M. Tabanlı And M. Ş. Akdoğan, "Genç tüketicilerin coğrafi etiketli gıda ürünlerine yönelik tutumları ile etnosentrik algılarının satın alma niyetlerine etkisi," Turkish Journal of Marketing , vol.7, no.3, pp.105-124, 2022
Tabanlı, S. M. And Akdoğan, M. Ş. 2022. Genç tüketicilerin coğrafi etiketli gıda ürünlerine yönelik tutumları ile etnosentrik algılarının satın alma niyetlerine etkisi. Turkish Journal of Marketing , vol.7, no.3 , 105-124.
Tabanlı, S. M., & Akdoğan, M. Ş., (2022). Genç tüketicilerin coğrafi etiketli gıda ürünlerine yönelik tutumları ile etnosentrik algılarının satın alma niyetlerine etkisi. Turkish Journal of Marketing , vol.7, no.3, 105-124.
Tabanlı, Seda, And MEHMET ŞÜKRÜ AKDOĞAN. "Genç tüketicilerin coğrafi etiketli gıda ürünlerine yönelik tutumları ile etnosentrik algılarının satın alma niyetlerine etkisi," Turkish Journal of Marketing , vol.7, no.3, 105-124, 2022
Tabanlı, Seda M. And Akdoğan, MEHMET Ş. . "Genç tüketicilerin coğrafi etiketli gıda ürünlerine yönelik tutumları ile etnosentrik algılarının satın alma niyetlerine etkisi." Turkish Journal of Marketing , vol.7, no.3, pp.105-124, 2022
Tabanlı, S. M. And Akdoğan, M. Ş. (2022) . "Genç tüketicilerin coğrafi etiketli gıda ürünlerine yönelik tutumları ile etnosentrik algılarının satın alma niyetlerine etkisi." Turkish Journal of Marketing , vol.7, no.3, pp.105-124.
@article{article, author={Seda Muti Tabanlı And author={MEHMET ŞÜKRÜ AKDOĞAN}, title={Genç tüketicilerin coğrafi etiketli gıda ürünlerine yönelik tutumları ile etnosentrik algılarının satın alma niyetlerine etkisi}, journal={Turkish Journal of Marketing}, year=2022, pages={105-124} }