S. SARGIN And L. LEBLEBİCİ KOÇER, "Marka kişiliği ve benlik saygısı kavramlarının tüketici satın alma tarzları üzerindeki etkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir uygulama," ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , vol.50, no.3, pp.23-57, 2020
SARGIN, S. And LEBLEBİCİ KOÇER, L. 2020. Marka kişiliği ve benlik saygısı kavramlarının tüketici satın alma tarzları üzerindeki etkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir uygulama. ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , vol.50, no.3 , 23-57.
SARGIN, S., & LEBLEBİCİ KOÇER, L., (2020). Marka kişiliği ve benlik saygısı kavramlarının tüketici satın alma tarzları üzerindeki etkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir uygulama. ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , vol.50, no.3, 23-57.
SARGIN, SİNEM, And LEYLA LEBLEBİCİ KOÇER. "Marka kişiliği ve benlik saygısı kavramlarının tüketici satın alma tarzları üzerindeki etkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir uygulama," ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , vol.50, no.3, 23-57, 2020
SARGIN, SİNEM And LEBLEBİCİ KOÇER, LEYLA L. . "Marka kişiliği ve benlik saygısı kavramlarının tüketici satın alma tarzları üzerindeki etkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir uygulama." ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , vol.50, no.3, pp.23-57, 2020
SARGIN, S. And LEBLEBİCİ KOÇER, L. (2020) . "Marka kişiliği ve benlik saygısı kavramlarının tüketici satın alma tarzları üzerindeki etkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir uygulama." ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , vol.50, no.3, pp.23-57.
@article{article, author={SİNEM SARGIN And author={LEYLA LEBLEBİCİ KOÇER}, title={Marka kişiliği ve benlik saygısı kavramlarının tüketici satın alma tarzları üzerindeki etkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir uygulama}, journal={ERCIYES UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE}, year=2020, pages={23-57} }