S. SEVGİ, "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Geometrik Açılımlar Kullanımına Yönelik Görüşleri," Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.30, pp.4115-4121, 2018
SEVGİ, S. 2018. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Geometrik Açılımlar Kullanımına Yönelik Görüşleri. Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.30 , 4115-4121.
SEVGİ, S., (2018). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Geometrik Açılımlar Kullanımına Yönelik Görüşleri. Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.30, 4115-4121.
SEVGİ, SEVİM. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Geometrik Açılımlar Kullanımına Yönelik Görüşleri," Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.30, 4115-4121, 2018
SEVGİ, SEVİM. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Geometrik Açılımlar Kullanımına Yönelik Görüşleri." Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.30, pp.4115-4121, 2018
SEVGİ, S. (2018) . "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Geometrik Açılımlar Kullanımına Yönelik Görüşleri." Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.30, pp.4115-4121.
@article{article, author={SEVİM SEVGİ}, title={Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretiminde Geometrik Açılımlar Kullanımına Yönelik Görüşleri}, journal={Journal of Social and Humanities Sciences Research}, year=2018, pages={4115-4121} }