E. ALTINTAŞ Et Al. , "Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinin Drama Yöntemi İle İşlenmesine Yönelik Öz Yeterlik Ve Tutumlarının Belirlenmesi," The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.49, pp.419-437, 2016
ALTINTAŞ, E. Et Al. 2016. Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinin Drama Yöntemi İle İşlenmesine Yönelik Öz Yeterlik Ve Tutumlarının Belirlenmesi. The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.49 , 419-437.
ALTINTAŞ, E., SAYLAN, A., & KAYA, H., (2016). Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinin Drama Yöntemi İle İşlenmesine Yönelik Öz Yeterlik Ve Tutumlarının Belirlenmesi. The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.49, 419-437.
ALTINTAŞ, Ebru, ASLI SAYLAN, And HASAN KAYA. "Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinin Drama Yöntemi İle İşlenmesine Yönelik Öz Yeterlik Ve Tutumlarının Belirlenmesi," The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.49, 419-437, 2016
ALTINTAŞ, Ebru Et Al. "Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinin Drama Yöntemi İle İşlenmesine Yönelik Öz Yeterlik Ve Tutumlarının Belirlenmesi." The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.49, pp.419-437, 2016
ALTINTAŞ, E. SAYLAN, A. And KAYA, H. (2016) . "Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinin Drama Yöntemi İle İşlenmesine Yönelik Öz Yeterlik Ve Tutumlarının Belirlenmesi." The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , vol.49, pp.419-437.
@article{article, author={Ebru ALTINTAŞ Et Al. }, title={Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinin Drama Yöntemi İle İşlenmesine Yönelik Öz Yeterlik Ve Tutumlarının Belirlenmesi}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS)}, year=2016, pages={419-437} }